wtorek, 4 sierpnia 2015

Saucony Peregrine 3.0

Wcześniej ta marka była mi zupełnie nie znana. Od ponad roku biegam w nich we wszystkich imprezach biegowych w górach i przełajach. Nigdy nie miałem problemu z otarciami czy innymi dolegliwościami. Jednakże bardzo szybko pojawiły się delikatne przetarcia materiału na palcach, a po ostatnim biegu w Karkonoszach totalna destrukcja.


Nie narzekam ponieważ uważam, że buty są bardzo dobre i w żadnych innych tak dobrze mi się nie biegało. Jednakże muszę zakupić coś nowego a bardzo nie lubię eksperymentować. Chętnie skorzystam z jakiejś rady i innych doświadczeń. Może coś podobnego do Saucony a może coś zupełnie innego? Ktoś ostatnio polecił mi Brooks Cascadia 10 ale kompletnie nie znam tej marki (chodzi mi o osobiste doświadczenia). 

Wyświetlanie image001.jpg
Mam oczywiście na myśli buty do biegania po górach i przełajach. Ktoś coś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz