wtorek, 7 października 2014

BMW Półmaraton Praski

31 sierpnia 2014

Pierwsza edycja tej imprezy. Cała trasa została poprowadzona po praskiej stronie Wisły. Trasa bardzo prosta Wałem Miedzeszyńskim prosto i mniej więcej w połowie nawrót i bieg do mety. Trasa w zasadzie płaska więc dobra do bicia rekordów i tak też nastawiłem się do biegu.


Wystartowałem dość mocno aby zejść poniżej 2 godzin. Wszystko wyglądało dobrze i byłem pełen optymizmu.

(L)

Jednakże gdzieś w połowie dystansu zacząłem odczuwać silne zmęczenie, co na ok. 17 kilometrze przemieniło się w totalną walkę o przetrwanie i ukończenie biegu.


Całkowicie uciekły ze mnie wszystkie siły i o rekordzie nie było mowy. Do mety dobiegłem z czasem 02:14:23 – koszmar.


Powieliłem te same błędy co za każdym razem gdy planuję zejść poniżej 2 godzin. Zacząłem zbyt mocno i sił zabrakło.

Po biegu byłem na siebie bardzo wściekły. Start zaliczony ale nic więcej dodać się nie da.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz