czwartek, 15 maja 2014

Bieg Łosia

10 maja 2014.

Bieg Łosia to impreza na nietypowym dystansie około 17 kilometrów. W zeszłym roku biegłem w Puszczy Kampinoskiej maraton i bardzo mi się spodobało. Z tego też powodu zdecydowałem się wziąć udział w tym biegu. Maraton był w październiku i sceneria była jesienna. Ten bieg odbywa się wiosną i widoki były zupełnie inne ale również zapierały dech w piersi.


Na starcie byłem zupełnie rozluźniony i zrelaksowany. Wystartowałem spokojnie aby w dalszej części biegu sukcesywnie przyśpieszać.



Pomimo dość trudnej trasy spowodowanej podmokłym terenem i w innych miejscach dużą ilością piachu, chciałem pobiec w miarę szybko aby przekonać się o aktualnej formie. Starałem się utrzymywać tempo na poziomie 5:30 – 5:40. Oczywiście, były miejsca, gdzie nie sposób było biec szybciej niż 6:30, a chwilami można było pokonywać trasę tylko marszem. Dlatego też, jak tylko trasa stawała się odrobinę lepsza musiałem nadrabiać stracony czas i biegłem tempem na poziomie 5:20. Cały czas biegło mi się bardzo dobrze i byłem pełen optymizmu co do wyniku. Ostanie dwa kilometry były już dość ciężkie ale starałem się nie zwalniać.


Ostatecznie dobiegłem na metę z czasem netto 1:39:01.


To wynik jaki chciałem osiągnąć, tym bardziej, że trasa raczej była trochę dłuższa o czym organizator również informował. Zarówno maraton jak i ten bieg polecam wszystkim miłośnikom biegania i przyrody. Na pewno będę starał się brać udział w kolejnych edycjach biegów organizowanych w Puszczy Kampinoskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz