czwartek, 21 czerwca 2018

Powrót do biegania


W czerwcu zeszłego roku musiałem zaprzestać biegania z powodu bardzo intensywnego bólu kolana. Po wielu konsultacjach zdecydowałem się na operację która została przeprowadzona pod koniec lutego tego roku.
Tak więc rok od zdiagnozowania, prawie 4 miesiące od operacji i po ciężkiej rehabilitacji zaczynam powoli wracać do treningów. Po kilku próbach biegania po parę minut na bieżni udało mi się w końcu zaliczyć 30’ biegu ciągłego.


Co prawda średnie tempo wyszło 7 min/km ale i tak jestem zadowolony. Tym bardziej, że cały czas odczuwam jeszcze dolegliwości i też nie chcę zbytnio przeforsować kolana aby nie narobić znowu problemów.
Podsumowując liczę, że to pierwszy krok w kierunku pełnowartościowego biegania o czym marzę od tak długiego czasu.

1 komentarz:

  1. Brawo! Dużo wytrwałości! Ja wróciłam do biegania po dość długim czasie. Niestety kiedyś sama sobie narobiłam kłopotu biegając w nieodpowiednim obuwiu, po asfalcie i różne inne cuda niezwiązane bezpośrednio z bieganiem, generalnie kolana dostały mocno w kość. Musiałam zrobić przerwę. Dlatego teraz - tylko dobre buty, dopasowane, wygodne jak np. te https://www.nartywarszawa.pl/. I wolę biegać po leśnych ścieżkach niż po parkowych alejkach. Miłego biegania :)

    OdpowiedzUsuń